مخابرات منطقه همدان

08138273777

اقدامات روابط عمومی

تاریخ انتشار : 1398/02/22

 اقدامات تحقیقاتی و مطالعات اجتماعی

این بخش از اقدامات به عنوان ضروریترین اقدام روابط عمومی محسوب می شود که انجام برنامه های سازمان را نیز تعیین می کند و اصولاً موارد زیر را شامل می شود.

– سنجش رضایتمندی مشترکین

– جمع آوری اطلاعات درون سازمانی

– تعیین نیازهای مشترکین

– تعیین نیازهای ارتباطی جامعه

– تعیین نیازهای کارکنان

– پاسخگویی ارتباطات مردمی

 اقدامات انتشاراتی

این اقدامات به منظور آشنا نمودن مردم با سازمان و فعالیتهای مختلف آن و همچنین حفظ انسجام و افزایش سطح آگاهی کارکنان از طریق انتشارات درون سازمانی انجام
می شود و شامل موارد ذیل است :

– انتشار نشریه داخلی بصورت ماهانه

– انتشار برشور

– انتشار پوستر

– انتشار کتاب تلفن

– انتشار بریده جراید

– انتشار ویژه نامه های مختلف (بهره وری ، بازنشستگان ، کارکنان نمونه ، دانش آموزی و …)

– انتشار جزوه های عملکرد شرکت مخابرات در مقاطع مختلف زمانی (هفته ارتباطات ـ هفته دولت ـ دهه فجر و …)

 اقدامات رسانه ای

این اقدامات به منظور ارتباط مستمر و منسجم با وسایل ارتباط جمعی در راستای معرفی سازمان به جامعه صورت می گیرد که شامل موارد ذیل است:

– برگزاری مصاحبه رادیو ، تلویزیون و مطبوعاتی

– کسب اخبار و اطلاعات و رویدادهای داخلی و انعکاس آن در رسانه ها

– انعکاس اخبار و رویدادها به مدیریت

– انتشار آگهی های مناقصه و مزایده در مطبوعات

– صدور اطلاعیه های مخابراتی به صدا و سیما

– برقراری ارتباط مستقیم مسئولین با مردم از طریق رادیو

– صدور جوابیه های مطالب مطروحه در رسانه ها

– اطلاع رسانی رایانه ای از طریق طراحی و اجرای وب سایت ویژه شرکت مخابرات استان.

 اقدامات فرهنگی 

این اقدامات به منظور ارتباط با گروههای مردم با هدف ، هم فکری و مبادله نظرها و درنهایت جلب حمایت آنان به سازمان صورت می گیرد و شامل موارد ذیل است:

– تولید برنامه های آموزشی رادیو و تلویزیونی

-برقراری جلسات و نشستهای داخلی کارکنان با مدیران به مناسبتها

– برگزاری برنامه های جلسات پرسش و پاسخ

– پیگیری وعده های داده شده به کارکنان

– برقراری بازدیدهای علمی از مخابرات برای گروههای اجتماعی

– تهیه لوحه های تقدیر در موارد مختلف

– مشارکت در مراسم غم و شادی  کارکنان

 اقدامات تبلیغاتی

این نوع اقدامات روابط عمومی به منظور ارتباط با افکار عمومی و در صورت لزوم تغییر آن صورت می گیرد و شامل موارد ذیل است:

– تهیه طرح تبلیغات

– ساخت تیزر تبلیغاتی

– تبلیغات محیطی (بیلبرد ـ  استند و چاپ سیلک)

– تهیه پلاکارد

– عکاسی

– فیلمبرداری

– ساخت تابلو سردر

– تهیه هدایای تبلیغاتی

 اقدامات مربوط به مراسم ، سمینارها ، نمایشگاهها

این اقدامات به منظور برقراری ارتباط با گروههای خاص و به منظور رسیدن به یک هدف از پیش تعیین شده برگزار میشود و شامل موارد ذیل است :

– برگزاری سمینارهای آموزشی ، علمی و فنی

– برپایی نمایشگاه

– بازدید از نمایشگاهها

– برگزاری مراسم افتتاح پروژه ها

– برگزاری مراسم مذهبی

– برگزاری مراسم جشن عمومی

– برگزاری مراسم سخنرانی

– برگزاری مراسم تودیع و معارفه

اقدامات  غیر حضوری 

  در راستای تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع وگام برداشتن در جهت روابط عمومی الکترونیک ، واحد خدمات غیر حضوری وتوسعه فناوری اطلاعات روابط عمومی اهم فعالیتها وخدمات خود را به شرح ذیل اعلام می دارد.

1-راه اندازی ونگهداری از سامانه  بسیار قوی اطلاع رسانی 135 که بطور متوسط روزانه 18 هزار نفر مشترک با آن در تماس هستند

2-پشتیبانی از سیستم ویدئو کنفرانس وضبط کلیه جلسات متعدد شرکت وسایر ادرات وسازمانهای دیگر 

3-درج روزانه اخبار ،گزارشات، تشویقیها، اطلاعیه های لازم ،  تبلیغات هدفدار واطلاع رسانی عمومی در پرتال

4-ایجاد ، تبدیل و ضبط فایلهای صوتی برای ارسال به مشترکین سراسر استان .

5-استماع  شکایات و مشکلات مشترکین تلفن ثابت و همراه  از طرق تلفن 8273777 و سیستم گویای 135 وپیگیری رفع مشکلات مردمی ازطریق تلفن و مکتوب کردن بعضی ازآنها وارسال به واحدهای مربوطه و ثبت آنها در بانک اطلاعاتی نوشته شده توسط خود این واحد جهت ارائه به مرکز استان ومشترکین تلفن ثابت و سیار .

6-انجام مسابقات هفتگی از طریق سیستم اطلاع رسانی 135 جهت فرهنگ سازی وآموزش خدمات تلفن ثابت ، همراه ودیتا با جایزه همراه اعتباری . 

7-بروز کردن کلیه اطلاعیه ها ، تعرفه و…در پرتال شرکت  

8-پ‍‍‍ژوهش وافکارسنجی ونظر سنجی با جمع آوری اطلاعات از دفاتر خدمات ارتباطی  و مراکز تلفن در کل استان

 9-انجام نظر سنجی از جامعه ،کارکنان،پیمانکاران ومشترکین وهمچنین نظرسنجی اینترنتی از طریق پرتال وسایر نظرسنجیهای دیگر داخلی  

10-پاسخ گوئی تلفنی و حضوری به  متقاضیان  ADSLدر واحد خدمات غیر حضوری و راهنمایی متقاضیان.

11- تهیه و ارسال پیامهای تبلیغی(انانس) برای مشترکین جهت استفاده ا ز خدمات مخابراتی توسط این واحد برای استان و شهرستانها.

12- برگزاری نمایشگاههای الکترونیکی.

13- راه اندازی و پشتیبانی سیستم ارسال اطلاعات و تبلیغات از طریق سیستم نرم افزاری بولوتوس در ستاد .

14- پیگیری و پشتیبانی Email کلیه مدیران و مسئولین و همکاران در پرتال www.Tch.ir  

 

سایر خدمات

مزایده و مناقصه
نظام پیشنهادات
شهرستان های توابع
اطلاعات 118
رسیدگی به شکایات
نظرسنجی