ثبت و پيگيري درخواست ها و شكايات از طريق سامانه بازرسي شركت مخابرات ايران

تاریخ انتشار : 1399/05/13

تمام شهروندان، مشتريان و مخاطبان شركت مخابرات ايران، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه “رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات” به نشانی bazresi.tci.ir ثبت کنند.

به گزارش اداره كل ارتباطات و امور بين الملل شركت مخابرات ايران، مجموعه بازرسي به عنوان چشم بينا و گوش شنواي سازمان ، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری مي كند .

بر اساس اين گزارش، بخش بازرسي شركت مخابرات ايران در راستاي توسعه درگاه هاي ارتباطي، علاوه بر وب سايت، با ايجاد درگاهي در كنار صفحه رسمي اينستاگرام شركت مخابرات ايران ، به نشاني bazresi_ tci_iran آماده دريافت تمام نظرها ، پيشنهادات و انتقادات ، كاركنان، مشتريان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بيرون سازمان در مسائل مختلف است.

سایر خدمات

مزایده و مناقصه
نظام پیشنهادات
شهرستان های توابع
اطلاعات 118
رسیدگی به شکایات
نظرسنجی