سرپرست مخابرات منطقه همدان، پاسخگوی شهروندان در رادیو همدان

تاریخ انتشار : 1399/04/17

سرپرست مخابرات منطقه همدان، پاسخگوی شهروندان در رادیو همدان

بناب گزارش روابط عمومی#مخابرات منطقه همدان،
مهندس محمدعلی گرزین، مدیریت این مجموعه، از طریق ارتباط زنده و مستقیم از برنامه دریچه رادیو مرکز همدان، پاسخگوی سئوالات تلفنی مردم بود.
در این ارتباط که در مدت نیم ساعت انجام شد، شهروندان استان همدان، با تماس تلفنی سئوالات خود را مطرح کردند.
مهندس گرزین ضمن شنیدن تمامی سئوالات مطرح شده و تشکر از مطالبه گری مردم، به آنها پاسخ داد.
پشتیبانیADSL، توسعه، فیبرنوری، سرعت اینترنت، جمع آوری PCM، از اهم مسائلی بود که پیرامون آن پرسش شد.
مهندس گرزین، با اشاره به آمار رسمی و نمودارهای موجود، رشدکمی و کیفی در زمینه تلفن و دیتا را مثبت ارزیابی کرده اما ناکافی دانست.
ایشان با اشاره به روند روبه رشد گسترش خدمات مخابرات به ویژه در حوزه دیتا، مخابرات روستایی، فیبرنوری، همراه اول، اينترنت مناطق روستایی وبسیاری بخش‌ها را مویدتلاشهای کارکنان مخابرات دانست وگفت:تاکید من به همه همکاران، اولویت توسعه برپایه فناوری‌های جدیدو ارائه خدمات گسترده وبا کیفیت به مشتریان و مشترکین است.
ایشان بااشاره به رشدپهنای باند در دوسال گذشته وهمچنین نفوذبیش از پیش فیبرنوری ودیتا به دورترین نقاط روستایی گفت:باتوجه به سیاست‌های شرکت مخابرات ایران و همچنین تاکید وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات مبنی بر عدالت ارتباطی، تمامی سعی مجموعه#مخابرات منطقه همدان، توزیع عادلانه خدمات در تمام نقاط شهری و روستایی استان همدان بوده است.
ایشان همچنین، لازمه تحقق دولت الکترونیک را، وجود یک شبکه پیشرفته اینترنت و دیتا در جای جای استان دانست و تاکید کرد که:اولویت در برنامه های ما، توسعه بر بستر فناوری‌های پیشرفته است تا جایی که تمامی مردم به راحتی به خدمات دولت الکترونیک، بدون نیاز به مراجعه حضوری دسترسی داشته باشند.
در میانه صحبت‌های ایشان بعضی از شهروندان از پشتیبانی ADSL نحوه پاسخگویی سامانه 2020و قطعی آن گلایه داشتند که مهندس گرزین ضمن اشاره به مشکلات موجود این سامانه ، قطعی آن در همین امروز سراسری از تهران به جهت سرویس و به روز رسانی سرورها بوده است دانست ایشان گفت :با واگذاری این سامانه به پیمانکار جدیدبه زودی مشکلات آن به حداقل ممکن خواهد رسید.
ایشان همچنین با اشاره به درگاه‌هاو سامانه های ارائه شده توسط مخابرات منطقه همدان گفت ازتمامی مشترکین خواهشمندم که برای انجام امور مخابراتی خود ازصفرتا صد، به این سامانه ها رجوع و ازمراجعه حضوری خودداری نمایند.
ایشان تاکیدکردند که مخابرات مال مردم است و همیشه شنوای انتقادات مردم خواهد .

روابط عمومی مخابرات منطقه همدان.

سایر خدمات

مزایده و مناقصه
نظام پیشنهادات
شهرستان های توابع
اطلاعات 118
رسیدگی به شکایات
نظرسنجی