فراخوان انتخاب نام و لوگوي جديد شرکت گسترش خدمات ارتباطات

تاریخ انتشار : 1399/04/17

شرکت گسترش خدمات ارتباطات با نام فعلي کاراشاب كه در حوزه تامین و ارائه خدمات ارزش افزوده و محتوای دیجیتال بر بستر تلفن ثابت فعال است، به منظور تقويت هويت برند و تاثير نشان گرافيكي شركت بر مخاطبان، در نظر دارد انتخاب نام و لوگوي شرکت را به عموم مشتريان و تمام اهالي ذوق و قلم و اساتيد حوزه طراحي برند و لوگو در سراسر كشور بسپارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، شركت كاراشاب كه يكي از مهم ترين بازوهاي اجرايي مجموعه مخابرات در امور مربوط به ارزش افزوده و حمايت از توليد محتواي ديجيتال فاخر و بومي در سراسر كشور است، فراخوان انتخاب نام جدید و طراحی نشان (لوگو) خود را به مشتريان سپرده است كه پس از طراحي بهترين لوگوها و مناسب ترين نام، اين نام به همراه لوگو بر اين شركت مهم اقماري حوزه مخابرات كشور نهاده مي شود.

بر اساس اين گزارش،علاوه بر تقدير از پيشنهاددهندگان نام و لوگوي برگزيده و نهايي، يك دستگاه گوشي هوشمند نيز به پاس مشاركت در اين امر به ارائه دهندگان نام و لوگوي منتخب اهدا خواهد شد.

بنابراين از کلیه طراحان، هنرمندان و علاقه مندان دعوت به عمل می آید که براساس شرایط زير نسبت به ارسال طرح های پیشنهادی خود به اين شرکت به آدرس ایمیل karashab@tci.ir و یا نشانی : تهرانپارس، خیابان آیت الله خوشوقت (حجربن عدی)، بین چهارراه اشراق و فلکه سوم، کوچه ۱۷۴ غربی، پلاک ۳ کد پستی ۱۶۵۳۹۸۸۴۵۱ صرفاً با پست سفارشی حداکثر تا تاریخ اول مردادماه ۹۹ اقدام نمایند.

گفتني ست نام تجاری باید ویژگی های زیر را دارا باشد.
الف)-باتوجه به حقوق مالکیت معنوی، نام پیشنهادی بایستی متمایز و منحصر به فرد بوده و نام های تجاری دیگر (به جز شرکت مخابرات ایران) را تداعی نکند.
-به آسانی و بدون اِعراب گذاری، خوانده و تلفظ شود.
– به آسانی به خاطر سپرده شود.
– بیانگر ویژگی و خصوصیات ممتاز شامل نوع فعالیت شرکت در حوزه خدمات ارزش افزوده، مشاوره وحمايت از توليد محتوای دیجیتال باشد.
– قابل نگارش با حروف فارسی و لاتین بوده و در زبان های دیگر معنای منفی نداشته باشد.

ب ) نشان لوگو نيز بايد شرایط و ویژگی های زير را داشته باشد:
-توجه به هويت برند و ارزش زیبایی شناختی و گرافیکی مناسب.
-قابلیت استفاده به صورت تک رنگ.
-به لحاظ گرافیکی قابل استقاده در سایزهای مختلف باشد.
– آثار دست اول بوده و ناقض قانون حق تکثیر (کپی رایت) نباشد.
– طراحی لوگو باید در قالب انگلیسی و فارسی و براساس فراخوان منتشر شده باشد.
– فایل های ارسالی طراحی لوگو به صورت JPEGیا TIFF حداقل سيصد dpi و حجم حداکثری ۵ مگابايت و حداقل ۲ مگابايت قابل بهره برداری در نامه های اداری، پاکت و تابلو باشد.
-منعكس كننده دیدگاه و حوزه فعالیت شرکت در تامین و ارائه خدمات ارزش افزوده و محتوای دیجیتال از طریق شبکه تلفن ثابت باشد.
-مشخص کننده ارتباط این شرکت تحت لواي شرکت مخابرات ایران باشد.
-جامع بودن لوگو، سادگی و سهولت در خواندن متن لوگو، كاربرپسند بودن و برقراری ارتباط با مخاطب
– امکان استفاده از لوگو در ارتباطات بین المللی و ترکیب متوازن نوشتاری و تصویری آن.

همچنين، شماره تماس جهت دريافت اطلاعات بيشتر به قرار زير است: ۳-۷۶۷۰۴۰۰۱ داخلی ۱۰۸

سایر خدمات

مزایده و مناقصه
نظام پیشنهادات
شهرستان های توابع
اطلاعات 118
رسیدگی به شکایات
نظرسنجی