English  تاريخ: 10/2/1396
 

 
   
 
اطلاعیه ها
اخبار

1 -تقدیر وتشویق کتبی همکار ارجمندخانم ژاله محسنی
همکار ارجمند سرکار خانم محسنی توسط مدیر کل آموزش و پروش و مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان بخاطر تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری بصورت کتبی تشویق شدند .

2 -سامانه رایگان پرداخت غیر حضوری 2000
درراستای توسعه پرداخت الکترونیکی و تحقق اهداف دولت الکترونیک و بدنبال پیاده سازی سیستم جامع امورمشترکین در استان و عدم تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی و بانکها جهت دریافت صورتحساب ، قبوض المثنی و نیز پرداخت وجوه قبض با استفاده از سیستم تلفنی 2000 مشترکان بصورت آنلاین دایر می باشد

3 -ستاد اقامه نماز استان کانال رسمی درخصوص محتوای نماز متاسب با نیاز مخاطب ایجاد نمود
اولین کانال تخصصی نماز و سبک زندگی ویژه بانوان @namaz_nikلینک عضویت در کانال @namaz_sadaf

4 -تقدیر معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه ملایر از همکارملایرمان آقای جواد پورکریمی
فرماندار ویژه ملایر با ارسال دو لوح تقدیر از زحمات برادر جواد پورکریمی مسئول روابط عمومی مخابرات ملایر به خاطر مخاطب محوری و اطلاع رسانی صحیح وهنرمندی و مجموعه روابط عمومی شهرستان ملایر تقدیر بعمل آورد

5 -شماره های رفع خرابی مراکز تلفنی شهرستان همدان
مرکز بعثت 38222227-مرکز تختی 32522227-مرکز پاستور 38262227-مرکز باباطاهر34232227-مرکز مدنی 34292227-مرکزخضریان32652227-مرکز الوند ودیزج34252111-مرکزمریانج34262111-مرکز بهشتی32630000

6 -اطلاعیه مهم کمیته انرژی
با عنایت به اینکه مصرف بی رویه انواع انرژی رو به افزایش است موضوع کاربردی کردن الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی از جمله برق در فصل گرما در استان مورد توجه جدی قرار می گیرد و در این خصوص از شما همکاران ارجمند ضمن رعایت این موضوع استمداد ویاری می طلبیم خواهشمند است نظرات و پیشنهادات خودرا درخصوص روشهای اصلاح الگوی مصرف کتبا به روابط عمومی استان ارسال فرمائید . ((به بهترین پیشنهاد وروش اصلاحی هدایای ارزنده اهداء خواهد شد ))

7 -+98در ابتدای شماره های همراه اول یا ثابت تاثیری در هزینه های مشترک ندارد
اخیر در شبکه های اجتماعی در خصوص شماره +98در ابتدای شماره های همراه یا ثابت خبری درج شده که هیچگونه صحتی ندارد

8 -روابط عمومی مخابرات اعلام کرد : مخابرات همدان آگهی جذب نیرو و استخدامی نداشته است
شرکت آرتافراز شیفتگان پیمانکار بازاریابی ADSLمخابرات جهت کار خود با اطلاعیه ای در شبکه های اجتماعی اقدام به جذب نیرو و دعوت به همکاری با 2020 نموده که بدین وسیله اعلام می شود که این آگهی استخدام مربوط به مخابرات همدان نمی باشد و مخابرات هیچ گونه تعهدی در خصوص قوانین کار ، بیمه و ... جذب شوندگان ندارد .

9 -چگونه اینترنت خوب داشته باشیم ؟
برای اینکه اینترنت خوب داشته باشیم لطفا برشور پیوست رادانلود و مطالعه نمائید

10 -اسامی برندگان جوایز متعدد در سال گذشته و سال 95
در ادامه لیست برندگان را مشاهده نمائید

 
جدید    آرشیو این گروه ...

  مجوز دریافت هزینه ارسال اطلاعات از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی  تاریخ: 2/2/1396
براساس مصوبه شماره یک جلسه235 کمسیون تنظیم مقررات کشور از اول فروردین سال 96 کلیه اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت(Adsl) در کشور مجاز هستند برای ارسال اطلاعات (send) مطابق دریافت اطلاعات از مشترکین خود اخذ هزینه نمایند

  ثبت نام تلفن ثابت در دفاتر و مراکزمخابراتی همواره امکان پذیراست  تاریخ: 2/2/1396
مهندس نظری پویامدیرمخابرات منطقه همدان اعلام کرد در راستای مشتری مداری و اهتمام به سند ره نگاشت 5 ساله شرکت مخابرات ایران درصددهستیم به کلیه درخواستهای مشترکین و از جمله ثبت نام تلفن ثابت بدون توجه به امکان فنی اقدام و در مدت بسیار کوتاهی خواسته مشتریان را اجابت نمائیم

  هماهنگی پنج شرکت بزرگ خدمات رسان استان جهت پرداخت یکپارچه قبوض خو داز طریق شماره 2000  تاریخ: 2/2/1396
در فروردین ماه سال جاری جلسه ای باحضور مدیران روابط عمومی شرکت های خدمات رسان (( برق، گاز، آبفای شهری, آبفای روستایی ومخابرات منطقه همدان )) برگزارشد.دراین جلسه که مشاور مدیر منطقه ومدیر فناوری اطلاعات مخابرات هم حضور داشتند .

... آرشیو این گروه
گذشته    آرشیو این گروه ...

  طرح باندلینگ همراه اول در همدان مجددا تمدید شد  تاریخ: 13/10/1395
با توجه به استقبال مردم استان از طرح باندلینگ همراه اول این طرح از اول دی ماه مجددا تمدید گردید

  محاسبه مکالمه تلفن ثابت با موبایل براساس زمان‌های ۳۰ ثانیه‌ای شد  تاریخ: 14/9/1395
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در راستای اصلاح بندهای مصوبه‌ای مربوط به مکالمات تلفن ثابت دو بند از مصوبه خرداد ماه سال جاری را اصلاح کرد

... آرشیو این گروه

نظرسنجی
----------------------------------------------------------------------

تاجه حدنحوه اطلاع رسانی به مشتریان در مورد خدمات سرویس دیتا مطلوب می باشد؟
 خیلی زیاد
 زیاد
 متوسط
 کم
 خیلی کم

  نتایج نظر سنجی

 

 
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مخابرات استان همدان می باشد
powered by : noujan.net