English  تاريخ: 25/7/1396
 

 
   
 
اطلاعیه ها
اخبار

1 -مردم باید مواظب کلاهبرداریهای رایج که امروزه از طریق تماس تلفنی وپیامک انجام میشود باشند
روابط عمومی مخابرات منطقه همدان از مردم خواست که مواظب کلاهبرداریهای که از طریق تماس تلفنی و یا پیامک انجام می شود باشند .به گزارش روابط عمومی گروهی سود جو ضمن تماس با شماره های مختلف مردم ، خود را زیر مجموعه مخابرات معرفی کرده و با وعده اینکه مشترک برنده سکه، مبلغی پول و یا کالا شده و قرار است در برنامه تلویزیونی اعلام شود، نسبت به اخاذی از مشترکین اقدام کرده اند.

2 -سرویس تماس بان رایگان است
همراه اول اعلام کرد استفاده از سرویس «تماس بان» کاملاً رایگان است. اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: طی روزهای اخیر مطلبی با مضمون هزینه دار بودن استفاده از سرویس «تماس بان» در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار بوده که کاملاً نادرست است.

3 -برای مدیریت هزینه بجای تماس از همراه به همراه از تلفن ثابت به همراه استفاده نمائید
قابل توجه هم استانیهای عزیز درراستای کنترل و مدیریت هزینه های مکالمات پیشنهاد میگردد در مکانهای که به تلفن ثابت دسترسی دارید روابط عمومی مخابرات منطقه همدان

4 -آغاز طرح تشویقی مکالمه تلفن ثابت "پنجاهش با ما"
هدف از این طرح این است که اگر کار کرد تلفن ثابت شما نسبت به میانگین سه دوره قبل افزایش یابد پنجاه در صد آن برای شما رایگان خواهد بود روابط عمومی مخابرت منطقه همدان

5 -برای شنیدن موسیقی ،نوحه ،قصه ،آشپزی وطنز .... با سامانه تلفنی 3135 تماس بگیرید
برای شنیدن موسیقی ،نوحه ،قصه ،آشپزی وطنز .... با سامانه تلفنی 3135 تماس بگیرید 1- ساعت گویا ، اوقات شرعی وندای قرآن 2- انواع موسیقی های مجاز 3- نوحه و مداحی از مداحان بنام کشور 4- قصه های کودکانه 5-طنزهای برنامه رادیو صبح جمعه 6-آموزش آشپزی 7-موسیقی متن فیلمها و سریالهای مشهور لطفا این سامانه 3135 را به عموم هم استانیهای عزیز معرفی کنید

6 -اداره هماهنگی ایثارگران مخابرات ایران اعلام کرد
ایثار گران-رزمندگان-جانبازان و خانواده خانواده محترم شهداو ورزاث قانونی که از طریق پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد به جبهه های نبرد اعزام گردیدند نسبت به تکمیل اطلاعات ایثارگران تا تاریخ 1/6/96اقدام نمایند

7 -جلوگیری ازسوء استفاده احتمالی از مودم هایADSL
متأسفانه شاهد خرابکاری و قطع ارتباط خیل عظیمی از مشترکین ADSL شرکت مخابرات ایران در سوء استفاده از حفره های موجود در مودم های ADSL در هفته ای که گذشت بوده ایم که باعث قطع ارتباط مشترکین و تحمیل هزینه به مشترکین و شرکت مخابرات ایران بوده است. با رعایت سیاستها و نکات امنیتی ذیل در تنظیم مودم و تحویل سرویس می توان نفوذ به مودم را به حداقل رسانید: 1_ سیاستگذاری شرکت مخابرات ایران در تأیید تعداد محدودی مودم و پیشنهاد آن به مشترک 2_ استخراج و مستند نمودن تنظیمات مودم پیشنهادی و به اشتراک گذاری آن 3_ اهتمام ویژه در بروز آوری نرم افزار مودم 4_ تغییر رمز ورود به مودم

8 -رفع مشکل مودم های زایگسل
برای رفع مشکل مودم های زایگسل و آپدیت فریم ور اینجا را کلیک کنید

9 -تغییر شماره اعلام خرابی تلفن به 20117 در تمام مناطق مخابراتی کشور
کدهای 2020 برای مشترکان اینترنت خانگی، کد 2010 برای مشترکان تجاری و فیبرنوری مخابرات ایران، کد 2000 برای تمامی خدمات پرداختی، کد 2021 برای ارتباطات مردمی و20117 برای خرابی تلفن در نظر گرفته شده است. اجماع و یکپارچگی کدهای خدماتی در تمام مناطق مخابراتی کشور با هدف یکسان سازی خدمات مخابراتی انجام می شود.

10 -اطلاعیه مهم امورمشتریان مخابرات ایران در خصوص آسیب پذیری مودم های خانگی
امورمشتریان شرکت مخابرات ایران اعلام کردمشتری گرامی با توجه انتشار بدافزارهای نفوذگر به مودم های خانگی در اسرع وقت نسبت به بروز رسانی firmware و تغییر رمز پیش فرض خود اقدام و برای آموزش موارد فوق به بخش اینترنت خوب در آدرس زیر https://eportal.tci.ir/ مراجعه کنید. گرامی با توجه به وجود بد افزارهای

 
جدید    آرشیو این گروه ...

  مدیرمخابرات منطقه همدان اعلام کرد: آغاز طرح تشویقی مکالمه تلفن ثابت  تاریخ: 25/6/1396
مدیرمخابرات منطقه همدان اعلام کرد: آغاز طرح تشویقی مکالمه تلفن ثابت "پنجاهش با ما" مهندس نظری پویا گفت: مشتریان خوش حساب مخابرات با افزایش مکالمات تلفن ثابت در تماس های داخل کشور نسبت به میانگین سه دوره قبل، از 50 درصد تخفیف‌ در محاسبه صورتحساب بهره مند می شوند.

  برگزاری انتخابات نماینده کارکنان در هیات تشخیص صلاحیت مخابرات منطقه همدان  تاریخ: 20/6/1396
به گزارش روابط عمومی مراسم انتخابات هیات تشخیص صلاحیت در ساختمان مراکز فنی و ستادی مخابرات در تاریخ دوشنبه ٩۶/۶/٢٠ در حال برگزار ی می باشد

  جلسه آموزشی توجیهی سیستم عملکرد و پاداش کارکنان مخابرات منطقه  تاریخ: 16/6/1396
ه گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان جلسه آموزشی توجیهی سیستم عملکرد و پاداش کارکنان مخابرات منطقه با حضور مدیریت منطقه ، مدیران ، روسای ادارات ستادی و توابع شهرستانها ی استان و جمعی از کارشناسان و کارکنان در سالن اجتماعات ساختمان ستادی مخابرات برگزار گردید .

... آرشیو این گروه
گذشته    آرشیو این گروه ...

  دلیل تجمع تعدادی از کارگزاران مخابرات روستای در روز سه شنبه 96.6.7  تاریخ: 16/6/1396
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان دلیل تجمع تعدادی از کارگزاران مخابرات روستای در روز سه شنبه 96.6.7 اعتراض به امضاء قرار داد موقت سال جاری بوده در حالیکه

  مدیر مخابرات منطقه همدان :مهمترین محور فعالیت ما توسعه زیر ساختها ورضایت مشتریان مخابراتی در این منطقه است  تاریخ: 16/6/1396
مدیر مخابرات منطقه همدان : مهمترین محور فعالیت ما توسعه زیر ساختها ورضایت مشتریان مخابراتی در این منطقه است واگذاری اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری در استان همدان مهندس نظری پویا گفت یکی از شاحصهای مهم توسعه استان ، توسعه دولت الکترونیک و زیر ساختهای مخابراتی و ارتباطی در استان است

... آرشیو این گروه

نظرسنجی
----------------------------------------------------------------------

تاجه حدنحوه اطلاع رسانی به مشتریان در مورد خدمات سرویس دیتا مطلوب می باشد؟
 خیلی زیاد
 زیاد
 متوسط
 کم
 خیلی کم

  نتایج نظر سنجی

 

 
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مخابرات استان همدان می باشد
powered by : noujan.net