English  تاريخ: 22/9/1396
 

 
   
 
اطلاعیه ها
اخبار

1 -پرسیدن شماره کارت بانکی در تماس تلفنی به بهانه هایی چون برنده شدن در مسابقه و ... صرفا برای کلاه برداری است
آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز امیدواری کرد این موضوع با استفاده از شبکه های اجتماعی به اطلاع همه برسد تا حجم زیاد اینگونه کلاه برداری متوقف شود.اطلاعات حساب بانکی را تحت هیچ شرایطی به هیچ کسی ارایه نکنیم

2 -پخش ویروس ایرانی در گوشی های اندرویدی در سطح کل کشور
قابل توجه کلیه هم استانیهای عزیز امروز در سطح کل کشور ویروس ایرانی در گوشی های اندرویدی به شدت پخش شده و پیام می دهد 2 گیگ هدیه اینترنت از لینک www.sl.qbia.info بگیرید . لطفا دقت کنید وارد لینک نشوید البته توصیه نامه در لینک مرکز MCI-CERT در سایت همراه اول هم وجود دارد ، مطالعه فرماید.باتشکر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان

3 -مردم باید مواظب کلاهبرداریهای رایج که امروزه از طریق تماس تلفنی وپیامک انجام میشود باشند
روابط عمومی مخابرات منطقه همدان از مردم خواست که مواظب کلاهبرداریهای که از طریق تماس تلفنی و یا پیامک انجام می شود باشند .به گزارش روابط عمومی گروهی سود جو ضمن تماس با شماره های مختلف مردم ، خود را زیر مجموعه مخابرات معرفی کرده و با وعده اینکه مشترک برنده سکه، مبلغی پول و یا کالا شده و قرار است در برنامه تلویزیونی اعلام شود، نسبت به اخاذی از مشترکین اقدام کرده اند.

4 -سرویس تماس بان رایگان است
همراه اول اعلام کرد استفاده از سرویس «تماس بان» کاملاً رایگان است. اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: طی روزهای اخیر مطلبی با مضمون هزینه دار بودن استفاده از سرویس «تماس بان» در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار بوده که کاملاً نادرست است.

5 -برای مدیریت هزینه بجای تماس از همراه به همراه از تلفن ثابت به همراه استفاده نمائید
قابل توجه هم استانیهای عزیز درراستای کنترل و مدیریت هزینه های مکالمات پیشنهاد میگردد در مکانهای که به تلفن ثابت دسترسی دارید روابط عمومی مخابرات منطقه همدان

6 -برای شنیدن موسیقی ،نوحه ،قصه ،آشپزی وطنز .... با سامانه تلفنی 3135 تماس بگیرید
برای شنیدن موسیقی ،نوحه ،قصه ،آشپزی وطنز .... با سامانه تلفنی 3135 تماس بگیرید 1- ساعت گویا ، اوقات شرعی وندای قرآن 2- انواع موسیقی های مجاز 3- نوحه و مداحی از مداحان بنام کشور 4- قصه های کودکانه 5-طنزهای برنامه رادیو صبح جمعه 6-آموزش آشپزی 7-موسیقی متن فیلمها و سریالهای مشهور لطفا این سامانه 3135 را به عموم هم استانیهای عزیز معرفی کنید

7 -اداره هماهنگی ایثارگران مخابرات ایران اعلام کرد
ایثار گران-رزمندگان-جانبازان و خانواده خانواده محترم شهداو ورزاث قانونی که از طریق پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد به جبهه های نبرد اعزام گردیدند نسبت به تکمیل اطلاعات ایثارگران تا تاریخ 1/6/96اقدام نمایند

8 -جلوگیری ازسوء استفاده احتمالی از مودم هایADSL
متأسفانه شاهد خرابکاری و قطع ارتباط خیل عظیمی از مشترکین ADSL شرکت مخابرات ایران در سوء استفاده از حفره های موجود در مودم های ADSL در هفته ای که گذشت بوده ایم که باعث قطع ارتباط مشترکین و تحمیل هزینه به مشترکین و شرکت مخابرات ایران بوده است. با رعایت سیاستها و نکات امنیتی ذیل در تنظیم مودم و تحویل سرویس می توان نفوذ به مودم را به حداقل رسانید: 1_ سیاستگذاری شرکت مخابرات ایران در تأیید تعداد محدودی مودم و پیشنهاد آن به مشترک 2_ استخراج و مستند نمودن تنظیمات مودم پیشنهادی و به اشتراک گذاری آن 3_ اهتمام ویژه در بروز آوری نرم افزار مودم 4_ تغییر رمز ورود به مودم

9 -رفع مشکل مودم های زایگسل
برای رفع مشکل مودم های زایگسل و آپدیت فریم ور اینجا را کلیک کنید

10 -تغییر شماره اعلام خرابی تلفن به 20117 در تمام مناطق مخابراتی کشور
کدهای 2020 برای مشترکان اینترنت خانگی، کد 2010 برای مشترکان تجاری و فیبرنوری مخابرات ایران، کد 2000 برای تمامی خدمات پرداختی، کد 2021 برای ارتباطات مردمی و20117 برای خرابی تلفن در نظر گرفته شده است. اجماع و یکپارچگی کدهای خدماتی در تمام مناطق مخابراتی کشور با هدف یکسان سازی خدمات مخابراتی انجام می شود.

 
جدید    آرشیو این گروه ...

  وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود درباره جداول ارائه شده توسط شرکت‌های ADSL اظهار نظر کرد  تاریخ: 14/9/1396
وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود درباره جداول ارائه شده توسط شرکت‌های ADSL اظهار نظر کرد و گفت: 1) اینکه در مصرف منصفانه برای مشترکین سقفهای مجزایی برای داخل و بین الملل لحاظ شود؛ مورد تایید نیست. صرفا در محاسبه شمارش مصرف نسبت یک به دو بایستی لحاظ شود. بدین معنا که اگر مصرف منصفانه‌ی اعلام شده برای یک شرکت 320 گیگابایت است مشترک می‌تواند 160گیگابایت اینترنت خالص، یا 320 گیگ ترافیک داخلی خالص مصرف کند. در صورت استفاده ترکیبی، ترافیک داخل با نسبت 1 به 2 کسر خواهد شد.

  تعرفه سرویسهای غیر حجمی مخابرات اعلام شد  تاریخ: 14/9/1396
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان بر اساس مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات تعرفه سرویسهای غیر حجمی اعلام شد.بر این اساس متقاضیان اینترنت پر سرعت می توانند برای ثبت نام به امور مشترکین مراکز مخابراتی ویا دفاتر خدمات ارتباطی در سطح استان مراجعه نمایند

  مخابرات منطقه همدان تا پایان سال جاری 50 میلیون تومان به قید قرعه به مشترکین وفادار ADSL خود جایزه پرداخت می کند  تاریخ: 7/8/1396
مخابرات منطقه همدان تا پایان سال جاری 50 میلیون تومان به قید قرعه به مشترکین وفادار ADSL خود جایزه پرداخت می کند در این طرح هر ماه به 5 نفرهرنفر یک میلیون تومان وجه نقد پرداخت میشود در پایان سال یک جایزه ده میلیون تومانی و دو جایزه 5 میلیون تومانی در بین همه مشتریان قرعه کشی خواهد شد.

... آرشیو این گروه
گذشته    آرشیو این گروه ...

  مدیرکل حراست مرکزی مخابرات: پدافند غیرعامل شرکت مخابرات ایران از پیشروترین نهادهای پدافندی کشور است  تاریخ: 7/8/1396
مدیرکل حراست مرکزی مخابرات: پدافند غیرعامل شرکت مخابرات ایران از پیشروترین نهادهای پدافندی کشور است بنا بر اظهار نظر سازمان پدافند غیرعامل کشور، کمیته راهبردی پدافند غیرعامل شرکت مخابرات ایران در سنوات گذشته و حال از پیشروترین نهادها و شرکت ها در موضوع پدافند غیر عامل می باشد. مدیرکل حراست مرکزی مخابرات: پدافند غیرعامل شرکت مخابرات ایران از پیشروترین نهادهای پدافندی کشور است

  مدیر مخابرات منطقه همدان با حضور در دوازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ از ارائه سرویس جدیدی در مخابرات تحت عنوان تانوما  تاریخ: 1/8/1396
مدیر مخابرات منطقه همدان با حضور در دوازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ از ارائه سرویس جدیدی در مخابرات تحت عنوان تانوما "برند تجاری فیبر نوری "به منازل مشترکین خبر داد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان مهندس نظری پویا گفت : تانوما "تار نوری مخابرات ایران" به معنی «فیبر نوری تا ساختمان یا خانه» است. که این سرویس به فناوری جدیدی اطلاق می‌شود که به جای استفاده از کابل مسی از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات تا ساختمان و یا محل مشتری استفاده می گردد و امکان ارائه سرویس‌های متنوعی از جمله تلفن، اینترنت، سرویسهای چند رسانه ای و دیگر سرویس‌های بر بستر دیتا را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی در اختیار مشترکان قرار داد.

... آرشیو این گروه

نظرسنجی
----------------------------------------------------------------------

تاجه حدنحوه اطلاع رسانی به مشتریان در مورد خدمات سرویس دیتا مطلوب می باشد؟
 خیلی زیاد
 زیاد
 متوسط
 کم
 خیلی کم

  نتایج نظر سنجی

 

 
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مخابرات استان همدان می باشد
powered by : noujan.net