مهندس فیضی : اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران رضایت مندی مشتریان است  تاریخ: 5/7/1390
مهندس فیضی در مراسم معرفی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس : اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران رضایت مندی مشتریان است مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : امنیت و آرامش کنونی کشور ، حاصل شرایط سخت زمان جنگ ، وحدت و همدلی مردم و از خودگذشتگی های رزمندگان در آن دوره می باشد و انتقال مفاهیم و ارزش های آن دوران به نسل جوان و نوجوان ، وظیفه همه افرادی ست که در آن زمان حضور داشتند.


براساس این گزارش مهندس صابر فیضی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال « جهاد اقتصادی » گفت : ارتباطات یکی از مهم ترین شاخص ها در ارزیابی توسعه اقتصادی جوامع در عصر حاضر قلمداد می شود که این نشان از اهمیت موضوع IT است که در برنامه پنجم توسعه کشور نیز به نقش و جایگاه فناوری اطلاعات در توسعه پایدار تأکید شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد : هدف اصلی مخابرات ایران ، رضایت مندی مشتریان از ارایه خدمات این شرکت در کلیه زمینه هاست که با کسب رضایت مشتریان هم سود سهامداران تضمین شده و هم رفاه کارکنان شرکت تأمین می شود.

مهندس فیضی خصوصی ســـازی شرکت مخابرات را یکی از مـــــدون ترین ، شفاف ترین و موفق ترین خصوصی سازی ها برشمرد و خاطر نشان کرد : علی رغم آنکه مخابرات یک شرکت خصوصی است اما سیاست های مخابرات ایران در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و با توجه به خصوصی شدن مخابرات و رفع محدودیت های قوانین دولتی در ارایه خدمات ، آماده پاسخگویی به درخواست های سازمانهای دولتی و خصوصی هستیم و با برنامه ریزیهای انجام شده و فراهم کردن امکانات لازم و با توجه به این موضوع که فناوری اطلاعات تخصص این شرکت است این امکان را داریم که در بخش های تلفن ثابت ، همراه و دیتا به هر درخواستی در سریعترین زمان پاسخ داده تا در هزینه و وقت متقاضیان صرفه جویی شود.

وی با یادآوری اینکه 60 درصد کارکنان شرکت های مخابرات کشور را ایثارگران تشکیل می دهند ، تصریح کرد : چنین دستگاهی نمی تواند خارج از معیارها فعالیت و حرکت کند ، مخابرات از جمله سالم ترین دستگاه ها در کشور به شمار می رود که کمترین شکایات و مشکلات را داشته و دارد.

گفتنی است در این مراسم آقای مهندس عبدالعظیم قنبریان بعنوان رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس معرفی و از خدمات ده ساله مدیریت آقای مهندس امیری که به تقاضای خودشان به افتخار بازنشستگی نایل شده اند تقدیر شد.

شایان ذکر است آقــــای مهندس قنبریان پیش از این رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت های مخابرات استان های بوشهر و خوزستان بودند.

در ادامه این مراسم ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و هیأت همراه با مهندس صادق عابدین استاندار فارس دیدار و گفتگو کردند.

 
در ده سال گذشته روزانه بیش از دو طرح مخابراتی در فارس به بهره برداری رسیده است

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس ، مدیر عامل سابق مخابرات فارس در این مراسم با ارایه آماری ، وضعیت امروز ارتباطات در استان را با ده سال قبل مقایسه کرد و گفت : اگرچه امروز پیشرفت های زیادی به دست آورده ایم . اما نباید فراموش کرد که وضعیت تکنولوژی و توسعه دانش فنی در عرصه های مختلف از جمله مخابرات با ده سال قبل متفاوت است.

مهندس امیری با تصریح اینکه آنچه انجام شده ، وظیفه ای بوده که بر عهده یک مدیر قرار داشته است ، گفت : اگر کار نمی کردیم امروز باید بازخواست می شدیم ، اگر نه آنچه انجام داده ایم ، همه وظیفه بوده است.

وی با بیان اینکه ده سال قبل در چنین ایامی مسؤولیت مخابرات فارس را برعهده گرفت ، خاطر نشان کرد : وضعیت تلفن سیار ، ثابت ، دیتا و اینترنت و زیرساخت ها ، ظرف این مدت متحول شده است.

امیری با یادآوری اینکه امروز واگذاری تلفن ثابت در 100 درصد شهرها به روز شده و همه روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت ، تلفن خانگی دارند ، وضعیت تلفن همراه در فارس را مطلوب توصیف و اضافه کرد : ضریب نفوذ تلفن همراه در استان 72 درصد است که مکالمات سه میلیون و 200 هزار شماره تلفن همراه از طریق یک هزار و 268 سایت BTS برقرار و پشتیبانی می شود.

وی تصریح کرد : ظرف ده سال گذشته روزانه بیش از دو طرح جدید در استان فارس افتتاح شده و می توانم ادعا کنم آنچه از خدمات مخابرات که در جهان ارایه شده در فارس وجود دارد ، مگر آن خدماتی که کشور آن را ارایه نکرده باشد.
 
رمز ماندگاری مدیر در مردم داری اوست
براساس این گزارش ، نماینده و مشاور ارشد امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز گفت : رمز ماندگاری یک مدیر در مردم داری او است.

حجت الاسلام سید محی الدین طاهری با بیان اینکه نوع نگاه انبیا و اولیا الهی و نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری ، نگاهی خاص به جامعه و مردم بوده است ، گفت : خط اتصال امام و مقام معظم رهبری با اولیا الهی محکم بود و همین موجب شد در زمان سختی و آسانی نگاه آن بزرگواران به مردم و جامعه و مسایل ، تفاوت نداشته باشد.

وی این خصوصیت را یکی از خصایص مومن واقعی در بیان امام جعفر صادق (ع) دانست و اضافه کرد : فعالیت مجموعه مخابرات فارس در زمان مدیریت آقای امیری ، قابل توجه بوده است.

طاهری با اشاره به بازرسی های انجام شده از مخابرات استان فارس ، ارزیابی ها را نشانه موفقیت مدیریت و مجموعه فعالیت های این دستگاه برشمرد و گفت : خصوصی سازی کاری جهادی به شمار می رود که لازمه موفقیت در آن تداوم حرکت است.


10013369 :آمار بازدید

همدان میدان آرامگاه بوعلی سینا ساختمان مخابرات منطقه  همدان
دورنگار :08138271941
powered by : noujan.net