English  تاريخ: 31/4/1396
 

 
   
 
اطلاعیه ها
اخبار

1 -تغییر شماره اعلام خرابی تلفن به 20117 در تمام مناطق مخابراتی کشور
کدهای 2020 برای مشترکان اینترنت خانگی، کد 2010 برای مشترکان تجاری و فیبرنوری مخابرات ایران، کد 2000 برای تمامی خدمات پرداختی، کد 2021 برای ارتباطات مردمی و20117 برای خرابی تلفن در نظر گرفته شده است. اجماع و یکپارچگی کدهای خدماتی در تمام مناطق مخابراتی کشور با هدف یکسان سازی خدمات مخابراتی انجام می شود.

2 -اطلاعیه مهم امورمشتریان مخابرات ایران در خصوص آسیب پذیری مودم های خانگی
امورمشتریان شرکت مخابرات ایران اعلام کردمشتری گرامی با توجه انتشار بدافزارهای نفوذگر به مودم های خانگی در اسرع وقت نسبت به بروز رسانی firmware و تغییر رمز پیش فرض خود اقدام و برای آموزش موارد فوق به بخش اینترنت خوب در آدرس زیر https://eportal.tci.ir/ مراجعه کنید. گرامی با توجه به وجود بد افزارهای

3 -سامانه رایگان پرداخت غیر حضوری 2000
درراستای توسعه پرداخت الکترونیکی و تحقق اهداف دولت الکترونیک و بدنبال پیاده سازی سیستم جامع امورمشترکین در استان و عدم تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی و بانکها جهت دریافت صورتحساب ، قبوض المثنی و نیز پرداخت وجوه قبض با استفاده از سیستم تلفنی 2000 مشترکان بصورت آنلاین دایر می باشد

4 -شماره های رفع خرابی مراکز تلفنی شهرستان همدان
مرکز بعثت 38222227-مرکز تختی 32522227-مرکز پاستور 38262227-مرکز باباطاهر34232227-مرکز مدنی 34292227-مرکزخضریان32652227-مرکز الوند ودیزج34252111-مرکزمریانج34262111-مرکز بهشتی32630000

5 -+98در ابتدای شماره های همراه اول یا ثابت تاثیری در هزینه های مشترک ندارد
اخیر در شبکه های اجتماعی در خصوص شماره +98در ابتدای شماره های همراه یا ثابت خبری درج شده که هیچگونه صحتی ندارد

6 -چگونه اینترنت خوب داشته باشیم ؟
برای اینکه اینترنت خوب داشته باشیم لطفا برشور پیوست رادانلود و مطالعه نمائید

7 -اسپلیتر چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟
اسپلیتر ابزاری‌ست برای جدا کردن voiceو data از یکدیگر. از نظر فیزیکی قطعه‌ای ا‌ست کوچک با یک ورودی برای خط تلفن و دو خروجی برای گوشی تلفن ومودم ADSL.

8 -آموزش فیلتر گذاری مک بر روی مودمadsl ،آیا شخص غیرمجازی به مودم شما متصل است

9 -نحوه لغو پیامکهای تبلیغاتی

10 -استفاده از اینترنت پاک ومضرات استفاده از شبکه های خصوصی مجازی

 
جدید    آرشیو این گروه ...

  اولین سمینار آموزشی تکریم ارباب رجوع در سال 96 برگزار شد  تاریخ: 21/4/1396
به گزارش روابط عمومی با عنایت به تشکیل کمیته صدای مشتری سمینار آموزشی تکریم ارباب رجوع با حضور خانم دکتر رحیمیان از اساتید محترم دانشگاه و با حضور تعداد کثیری از همکاران امور مشترکین ، پشتیبانی و سایر کارکنان مخابرات منطقه همدان برگزار گردید.

  توضیحات شرکت مخابرات ایران در مورد تجمع تعدادی از کارکنان شرکت های پیمانکاری  تاریخ: 14/4/1396
روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در مورد تجمع تعداد معدودی از کارکنان یکی از شرکت های پیمانکاری، توضیحاتی را به شرح زیر منتشر کرد: «تجمعات، اختلالی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نکرده است» 1-طی چند سال اخیر گروه ها و جناح های سیاسی هر از چند گاه به تحریک کارکنان به نفع منافع خود و با عدم لحاظ موازین حقوقی و قانونی و مصالح ملی، تجمع هایی را سازماندهی می نمایند که موجب بهره برداری عوامل ضد انقلاب در داخل و خارج از کشور می گردد. اما علی رغم این موارد، هیچ اختلالی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشده است .

  شرایط پرداخت کارشناسان پیمانکار مخابرات ایران بهبود می یابد  تاریخ: 14/4/1396
معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران از بهبود شرایط پرداخت به کارشناسان پیمانکار شرکت تا پایان نیمه اول سال 96 خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، آقای دیانی ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: از اوایل سال جاری، بررسی هایی را در دست داریم تا شرایط پرداخت شرکت پیمانکار به کارکنانی که مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط و تخصصی مخابرات داشته و عهده دار مشاغل کارشناسی هستند، بهبود یابد

... آرشیو این گروه
گذشته    آرشیو این گروه ...

  طرح باندلینگ همراه اول در همدان مجددا تمدید شد  تاریخ: 13/10/1395
با توجه به استقبال مردم استان از طرح باندلینگ همراه اول این طرح از اول دی ماه مجددا تمدید گردید

  محاسبه مکالمه تلفن ثابت با موبایل براساس زمان‌های ۳۰ ثانیه‌ای شد  تاریخ: 14/9/1395
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در راستای اصلاح بندهای مصوبه‌ای مربوط به مکالمات تلفن ثابت دو بند از مصوبه خرداد ماه سال جاری را اصلاح کرد

... آرشیو این گروه

نظرسنجی
----------------------------------------------------------------------

تاجه حدنحوه اطلاع رسانی به مشتریان در مورد خدمات سرویس دیتا مطلوب می باشد؟
 خیلی زیاد
 زیاد
 متوسط
 کم
 خیلی کم

  نتایج نظر سنجی

 

 
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مخابرات استان همدان می باشد
powered by : noujan.net