اقدامات تحقیقاتی و مطالعات اجتماعی

این بخش از اقدامات به عنوان ضروریترین اقدام روابط عمومی محسوب می شود که انجام برنامه های سازمان را نیز تعیین می کند و اصولاً موارد زیر را شامل می شود.

- سنجش رضایتمندی مشترکین

- جمع آوری اطلاعات درون سازمانی

- تعیین نیازهای مشترکین

- تعیین نیازهای ارتباطی جامعه

- تعیین نیازهای کارکنان

- پاسخگویی ارتباطات مردمی

 اقدامات انتشاراتی

این اقدامات به منظور آشنا نمودن مردم با سازمان و فعالیتهای مختلف آن و همچنین حفظ انسجام و افزایش سطح آگاهی کارکنان از طریق انتشارات درون سازمانی انجام
می شود و شامل موارد ذیل است :

- انتشار نشریه داخلی بصورت ماهانه

- انتشار برشور

- انتشار پوستر

- انتشار کتاب تلفن

- انتشار بریده جراید

- انتشار ویژه نامه های مختلف (بهره وری ، بازنشستگان ، کارکنان نمونه ، دانش آموزی و ...)

- انتشار جزوه های عملکرد شرکت مخابرات در مقاطع مختلف زمانی (هفته ارتباطات ـ هفته دولت ـ دهه فجر و ...)

 اقدامات رسانه ای

این اقدامات به منظور ارتباط مستمر و منسجم با وسایل ارتباط جمعی در راستای معرفی سازمان به جامعه صورت می گیرد که شامل موارد ذیل است:

- برگزاری مصاحبه رادیو ، تلویزیون و مطبوعاتی

- کسب اخبار و اطلاعات و رویدادهای داخلی و انعکاس آن در رسانه ها

- انعکاس اخبار و رویدادها به مدیریت

- انتشار آگهی های مناقصه و مزایده در مطبوعات

- صدور اطلاعیه های مخابراتی به صدا و سیما

- برقراری ارتباط مستقیم مسئولین با مردم از طریق رادیو

- صدور جوابیه های مطالب مطروحه در رسانه ها

- اطلاع رسانی رایانه ای از طریق طراحی و اجرای وب سایت ویژه شرکت مخابرات استان.

 اقدامات فرهنگی 
 
این اقدامات به منظور ارتباط با گروههای مردم با هدف ، هم فکری و مبادله نظرها و درنهایت جلب حمایت آنان به سازمان صورت می گیرد و شامل موارد ذیل است:

- تولید برنامه های آموزشی رادیو و تلویزیونی

-برقراری جلسات و نشستهای داخلی کارکنان با مدیران به مناسبتها

- برگزاری برنامه های جلسات پرسش و پاسخ

- پیگیری وعده های داده شده به کارکنان

- برقراری بازدیدهای علمی از مخابرات برای گروههای اجتماعی

- تهیه لوحه های تقدیر در موارد مختلف

- مشارکت در مراسم غم و شادی  کارکنان

 اقدامات تبلیغاتی

این نوع اقدامات روابط عمومی به منظور ارتباط با افکار عمومی و در صورت لزوم تغییر آن صورت می گیرد و شامل موارد ذیل است:

- تهیه طرح تبلیغات

- ساخت تیزر تبلیغاتی

- تبلیغات محیطی (بیلبرد ـ  استند و چاپ سیلک)

- تهیه پلاکارد

- عکاسی

- فیلمبرداری

- ساخت تابلو سردر

- تهیه هدایای تبلیغاتی

 اقدامات مربوط به مراسم ، سمینارها ، نمایشگاهها

این اقدامات به منظور برقراری ارتباط با گروههای خاص و به منظور رسیدن به یک هدف از پیش تعیین شده برگزار میشود و شامل موارد ذیل است :

- برگزاری سمینارهای آموزشی ، علمی و فنی

- برپایی نمایشگاه

- بازدید از نمایشگاهها

- برگزاری مراسم افتتاح پروژه ها

- برگزاری مراسم مذهبی

- برگزاری مراسم جشن عمومی

- برگزاری مراسم سخنرانی

- برگزاری مراسم تودیع و معارفه
اقدامات  غیر حضوری 
  در راستای تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع وگام برداشتن در جهت روابط عمومی الکترونیک ، واحد خدمات غیر حضوری وتوسعه فناوری اطلاعات روابط عمومی اهم فعالیتها وخدمات خود را به شرح ذیل اعلام می دارد.

1-راه اندازی ونگهداری از سامانه  بسیار قوی اطلاع رسانی 135 که بطور متوسط روزانه 18 هزار نفر مشترک با آن در تماس هستند

2-پشتیبانی از سیستم ویدئو کنفرانس وضبط کلیه جلسات متعدد شرکت وسایر ادرات وسازمانهای دیگر 

3-درج روزانه اخبار ،گزارشات، تشویقیها، اطلاعیه های لازم ،  تبلیغات هدفدار واطلاع رسانی عمومی در پرتال

4-ایجاد ، تبدیل و ضبط فایلهای صوتی برای ارسال به مشترکین سراسر استان .

5-استماع  شکایات و مشکلات مشترکین تلفن ثابت و همراه  از طرق تلفن 8273777 و سیستم گویای 135 وپیگیری رفع مشکلات مردمی ازطریق تلفن و مکتوب کردن بعضی ازآنها وارسال به واحدهای مربوطه و ثبت آنها در بانک اطلاعاتی نوشته شده توسط خود این واحد جهت ارائه به مرکز استان ومشترکین تلفن ثابت و سیار .

6-انجام مسابقات هفتگی از طریق سیستم اطلاع رسانی 135 جهت فرهنگ سازی وآموزش خدمات تلفن ثابت ، همراه ودیتا با جایزه همراه اعتباری . 

7-بروز کردن کلیه اطلاعیه ها ، تعرفه و...در پرتال شرکت  

8-پ‍‍‍ژوهش وافکارسنجی ونظر سنجی با جمع آوری اطلاعات از دفاتر خدمات ارتباطی  و مراکز تلفن در کل استان

 9-انجام نظر سنجی از جامعه ،کارکنان،پیمانکاران ومشترکین وهمچنین نظرسنجی اینترنتی از طریق پرتال وسایر نظرسنجیهای دیگر داخلی  

10-پاسخ گوئی تلفنی و حضوری به  متقاضیان  ADSLدر واحد خدمات غیر حضوری و راهنمایی متقاضیان.

11- تهیه و ارسال پیامهای تبلیغی(انانس) برای مشترکین جهت استفاده ا ز خدمات مخابراتی توسط این واحد برای استان و شهرستانها.

12- برگزاری نمایشگاههای الکترونیکی.

13- راه اندازی و پشتیبانی سیستم ارسال اطلاعات و تبلیغات از طریق سیستم نرم افزاری بولوتوس در ستاد .

14- پیگیری و پشتیبانی Email کلیه مدیران و مسئولین و همکاران در پرتال www.Tch.ir  

 


9505550 :آمار بازدید

همدان میدان آرامگاه بوعلی سینا ساختمان مخابرات منطقه  همدان
دورنگار :08138271941
powered by : noujan.net